Avis Türkiye Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon’un “Markalı Sesli Yönlendirme” modeliyle dünyada bir ilke imza atan Avis Türkiye’nin başarı hikayesine göz atmaya ne dersiniz?

Kampanya Süresi : 10 Mart 2017 - 11 Şubat 2018

332 milyon

defa ‘Avis keyifli yolculuklar diler’ başlangıç sesi duyuldu

33 milyon

defa ‘Avis mutlu günler diler’ varış sesi duyuldu

13.5 milyon

pin görüntüleme

156 bin

pin tıklama ve reklam metni görüntüleme

3.2 bin

rota oluşturma

Amaç

Avis, Yandex Navigasyon’un dijital reklam modelleri arasından “Markalı Sesli Yönlendirme” ve “Markalı Pop Up Pinler”i seçti. Reklam kampanyası ile marka bilinirliğini artırmayı ve ilgili hedef kitleyi yol üzerinde yakalamayı hedefledi.

İzlenen Yol

Avis, Yandex Navigasyon’un uygulamayı açınca duyulan başlangıç ve seçilen rotaya varıldığında duyulan bitiş seslendirmesini sahiplendi.

“Markalı Sesi Yönlendirme” modelini dünyada ilk kez kullanan markanın Avis olduğunu biliyor muydunuz?

Birlikte gerçekleştirilen bu proje sonucunda milyonlarca kullanıcının marka ismini her gün, milyonlarca defa duyulması sağlandı. Avis, bu modelin yanı sıra Yandex Navigasyon’un bir diğer reklam modeli olan ve markalar arasında sıklıkla tercih edilen “Markalı Pop Up Pinler” reklam modeli ile Navigasyon kullanıcıları arasında marka bilinirliğini artırdı.

Markalı Pop Up Pin modelini kullanan Avis, seçtiği rota üzerinde giden Yandex Navigasyon kullanıcılarının karşısına markalı pin olarak çıktı. Rota üzerinde karşılarına çıkan pop up pin’e tıklayan kullanıcılar Avis’in mesajını içeren logolu reklamı görüntüledi. Reklam görüntülenirken markanın istediğine göre banner ya da logo kullanabilir.

Hadi sizden bahsedelim