CarrefourSA Başarı Hikayesi

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli olan Ads on Route’u Türkiye’de ilk defa kullanan marka oldu. Yandex Navigasyon CarrefourSA’ya nasıl başarı getirdi? Detaylar blog sayfamızda.

Kampanya Süresi: 24 Mayıs - 10 Haziran

5.547.488
kere reklam görüntüleme

104.665
kere reklama tıklama

12.708
kere rota oluşturma

Proje Hakkında

Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki ile kurulan CarrefourSA; kaliteli, güvenilir ve geniş ürün yelpazesini; en iyi fiyat politikasıyla 53 ildeki Hiper, Süper, Gurme ve Mini formatlardaki 617 marketinin yanı sıra carrefoursa.com online alışveriş platformu üzerinden müşterilerine ulaştırıyor. Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli Ads on Route’u Türkiye’de ilk kullanan marka olan CarrefourSA, bu model ile hedefine ulaştı.

Projenin Amacı

Yandex Navigasyon’un yeni çıkardığı “Ads on Route” adlı reklam modeli aracılığı ile lokasyon bazlı özelliklerden faydalanarak CarrefourSA marketlerinde müşteri trafiğini artırmak. Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM’in birlikte hayata geçirdiği proje ile Yandex Navigasyon kullanıcılarına rota oluştururken alışveriş ihtiyaçlarını da hatırlatmak.

İzlenen Yol

Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM’in birlikte hayata geçirdiği projede Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli olan Ads on Route Türkiye’de ilk kez kullanıldı. “Ads on Route” reklam modeli ile Navi kullanıcıları herhangi bir noktaya rota oluşturduklarında, yol üstünde 5 dakika uzaklıkta CarrefourSA marketi bulunuyorsa, kullanıcı rotasında gitmeye başlamadan önce “CarrefourSA’ya uğra” seçeneğini işaretleyerek, yeni rotasını oluşturabiliyor. Bu seçeneği işaretleyen Navi kullanıcıları rotalarını CarrefourSA’ya uğrayacak şekilde düzenlendi. Yeni reklam modeli ile arabalarıyla işten dönen ya da hafta sonu dışarı çıkan kullanıcılara alışveriş ihtiyaçları hatırlatılarak CarrefourSA’ya oluşturulan rota sayısında artış sağlandı.

Sonuç

Yandex Navigasyon, CarrefourSA ve GroupM Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli ile Türkiye’de bir ilke imza attı. 18 gün süren reklam kampanyasından etkili sonuçlar alındı. Ads on Route reklam modelini kullanan CarrefourSA, farkındalığını artırarak marketlerine oluşturulan rota sayısında artış elde etti.

Hadi sizden bahsedelim