KIA Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, yeni reklam modelini KIA ile birlikte hayata geçirdi. KIA Türkiye’de “Cursor” reklam modelini kullanan ilk marka oldu.

Kampanya Süresi : 01 - 31 Ağustos 2018

KIA Başarı Hikayesi

* Intro screen güncelleme ile beraber
gelen navigasyonun yeni eklenen
özelliklerini gösteren tanıtım ekranıdır.

2.277.700

kere intro screen*
görüntüleme

149.580

tekil kullanıcı cursor’ı
KIA Sportage
ile değiştirildi

%6,7

reklam tıklanma oranı

Kia Sportage

Amaç

KIA Türkiye, Yandex Navigasyon ile gerçekleştirdiği proje kapsamında Yeni KIA Dizel Sportage modelini tanıttı. Bunun yanı sıra bu proje ile marka bilinirliliğini artırmayı ve Türkiye’de ilk kez kullanılan cursor reklam modeli ile yenilikçi bir marka imajı oluşturmayı da hedefledi.

İzlenen Yol

KIA, Yandex Navi’nin cursor reklam modelini Türkiye’de ilk kullanan marka oldu. 150 bin Navi kullanıcısı Yandex Navigasyon’un yeni reklam modelinden yararlanarak navigasyon okunu KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu görseliyle değiştirdi. Kullanıcıların yaptıkları ilgili güncelleme ve verdikleri onayın ardından gerçekleşen “Cursor” adlı reklam modeli, oyunlaştırma özelliği ile dijital reklama farklı bir boyut getirdi. Gerçekleştirilen bu proje kapsamında 149.580 tekil Navi kullanıcısı Yandex Navigasyon’un standart cursor’ını KIA Sportage’ı temsil eden cursor ile değiştirdi. Bu proje kapsamında reklama tıklama oranı ise %6.7 oldu. Navigasyonun yeni eklenen özelliklerini gösteren tanıtım ekranı olarak bilinen intro screen ise 2.277.700 kez görüntülendi.

“Mobil kullanım oranlarının arttığı bu dönemde, KIA olarak hedef kitlemize şimdiye kadar yaşamadıkları bir deneyim sunmak istedik. Yandex Navigasyon, Türkiye’de ilk defa hayata geçirilen bu proje ile hedeflerimize ve beklentilerimize cevap vermiş oldu. Yaptığımız iş birliğinden ve sonuçlarından oldukça memnunuz.”

Hande Karamanoğlu, 
Kia Communication Chief

Hadi sizden bahsedelim