MediaMarkt Türkiye Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, Dijital Billboard reklam modeli ile MediaMarkt’a başarı getirdi. Detaylar Yandex Navigasyon Blog’ta.

2019-04-10 16.11.05

Kampanya Süresi: 20 - 25 Kasım 2018

20-25 Kasım 2018

2.000.000
kere reklam görüntüleme

10.590
kere reklama tıklama

%0.53
reklama tıklama oranı

Amaç

İndirimli alışveriş denince akla gelen Black Friday’in avantajlarını farklı kanallar aracılığı ile geniş kitlelere ulaştırmak. MediaMarkt Türkiye, MediaMarkt’ın Performans Pazarlama Ajansı SEM ve Yandex Navigasyon’un birlikte hayata geçirdiği proje kapsamında farklı ürünlerin Black Friday’e özel indirimlerini, Yandex Navigasyon’un en çok tercih edilen reklam modellerinden biri olan Dijital Billboard (Ghost Pins) ile Navi kullanıcılarına duyurmak.

İzlenen Yol

MediaMarkt Türkiye Yandex Navigasyon kullanıcılarını belirli rotalar üzerinde Dijital Billboard (Ghost Pins) reklam modeli ile yakaladı, Black Friday’e özel ürün indirimlerini geniş kitlelere duyurarak marka hatırlatması yaptı.

Yandex Navigasyon’un “Dijital Billboard” (Ghost Pins) reklam modelini kullanan MediaMarkt, “Şahane Cuma” mesajını ve indirim oranlarını içeren yeni banner tasarımı ile hedef kitlesine ulaştı. Yandex Navi kullanıcıları gitmek istedikleri yere rota oluşturduktan sonra yol boyunca, MediaMarkt reklamını otamatik olarak görüntülediler. MediaMarkt kampanyası 2 fazdan meydana geldi ve toplam 6 gün boyunca devam etti. Reklam görüntüleme, reklama tıklama ve reklam tıklanma oranları hesaplandığında MediaMarkt, Yandex Navigasyon’un Dijital Billboard (Ghost Pins) reklam modelini kullanarak hedefine ulaşmış oldu. Black Friday’e özel indirim oranlarını geniş kitlelere duyururken marka hatırlatması da yapan MediaMarkt Türkiye, Performans Pazarlama Ajansı SEM ve Yandex Navigasyon ile birlikte başarılı bir kampanyaya imza attı.

Hadi sizden bahsedelim