Navigasyon Reklamlarında Özel Projeler

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri

Son 10 yılda dijital dünyanın hızla yükselişe geçmesi alışkanlıklarımızın da değişmesine neden oldu. Klasiğin ötesindeki yeni mecralar markaların mesajlarını iletmek ve tüketicilerin aklında yer etmek için tercih ettikleri bir yol oldu. Yandex Navigasyon reklam modelleri, mecraların ötesinde bir iletişim ile reklam verenler arasında popüler bir yere sahip. Hele ki trafikte geçirdiğimiz ortalama sürenin haftada 10 saati geçtiğini düşünürsek bu süreyi avantaja dönüştürmek Navi reklam modelleri ile artık mümkün.

Yandex Navigasyon’daki Özel Projeler

Yandex Navigasyon farklı reklam modelleri ile markanızın farkındalığını yol boyunca artırmayı amaçlar. Reklam verenler ihtiyaçları doğrultusunda Yandex Navigasyon’un uygun reklam modelleri ile etkili kampanyalar yaratıyorlar. Var olan reklam modellerinden farklı olarak Yandex Navigasyon markaların ihtiyaçlarından yola çıkarak özel projeler de hayata geçiriyor. Bu özel projelerin başlıcaları Markalı Sesli Yönlendirme ve Cursor Reklam Modelleridir. Bu modelleri tercih eden markalar uyguladıkları kampanyalar ile ilklere imza attılar.

Yandex Özel Proje Modelleri Nasıl Çalışır?

Markalı Sesli Yönlendirme

  • Markalı sesli yönlendirme reklam modeli ile markalar isimlerinin daha çok duyulmasını sağlar.
  • Reklam verenler Yandex Navigasyon’un başlangıç ve bitiş seslerini sahiplenir.
  • Bu model Navi kullanıcısı her rota oluşturduğunda otomatik olarak devreye girer.
  • Navi kullanıcıları markaların ismini her gün milyonlarca defa duyar.

Cursor Reklam Modeli

  • Cursor reklam modeli oyunlaştırma özelliği ile dijital reklama farklı bir boyut getirir.
  • Uygulama içinde standart Navi oku yerine 3 boyutlu marka ikonu görünür.
  • Kullanıcılar Menüden “Ayarlar” bölümüne girer, ok göstergesine basar ve 3 boyutlu marka ikonunu seçerek rotalarında ilerler.

Yandex Özel Proje Reklam Modellerinin Başarıları

Yandex Navi’nin Özel Proje reklam modellerini tercih eden Avis ve KIA markaları dünyada ve Türkiye’de bir ilke imza attılar.

Avis Türkiye, Yandex Navigasyon uygulaması açılınca duyulan başlangıç ve seçilen rotaya varıldığında duyulan bitiş seslendirmesini sahiplendi. Marka kampanya boyunca, milyonlarca kullanıcının marka ismini her gün, milyonlarca defa duymasını sağladı.

KIA Türkiye, Yandex Navigasyon ile gerçekleştirdiği proje kapsamında Yeni KIA Dizel Sportage modelini tanıttı. Cursor reklam modelinden yararlanarak standart Navi okunu Yeni KIA Dizel Sportage modeli ile değiştirdi. KIA, Cursor reklam modelinin oyunlaştırma özelliği ile dijital reklama farklı bir boyut getirdi. Navi kullanıcıları rotalarına KIA’nın yeni modeli ile devam etti.

Markanızın ihtiyacına uygun tasarlanan özel projeleri Yandex Navigasyon’da hayata geçirmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.