Reklam Ver

CarrefourSA Başarı Hikayesi

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli olan Ads on Route’u Türkiye’de ilk defa kullanan marka oldu. Yandex Navigasyon CarrefourSA’ya nasıl başarı getirdi? Detaylar blog sayfamızda. Kampanya Süresi: 24 Mayıs - 10 Haziran 5.547.488 kere reklam görüntüleme 104.665 kere reklama tıklama 12.708 kere rota oluşturma...

MediaMarkt Türkiye Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, Dijital Billboard reklam modeli ile MediaMarkt’a başarı getirdi. Detaylar Yandex Navigasyon Blog’ta. Kampanya Süresi: 20 - 25 Kasım 2018 20-25 Kasım 2018 2.000.000 kere reklam görüntüleme 10.590 kere reklama tıklama %0.53 reklama tıklama oranı Amaç İndirimli alışveriş denince akla gelen Black Friday’in avantajlarını farklı kanallar aracılığı ile geniş...

Reklam Alanından Haberler #1

Yandex Navigasyon’da reklam alanında neler oldu? Yeni markalar Yandex Navigasyon’a reklam vermeye başlayan markalar arasına Turkcell, Opet, Dominos, HSBC, Vakıf Emeklilik, Petrol Ofisi, Cezeri Müzesi ve Four Points by Sheraton İzmir katıldı. Reklam verenler yeni reklam modelleri dışında Markalı Pop Up Pin ve Dijital Billboard reklam modellerini tercih ettiler. Opet...

Zero Speed Banner: Yandex Navigasyon’un Yeni Reklam Modeli

Rekabetin arttığı, teknolojisinin hızla değiştiği dünyada reklam verenler hedef kitlelerine ulaşmak için klasiğin ötesinde yeni yollara başvuruyorlar. Klasik reklam modellerini kullanan markaların reklamlarının görünme ve hatırlanma oranı %3’ün altında. Bu nedenle markalar için klasik pazarlama artık yeterli olmuyor. Seçeneklerin çoğaldığı, alışkanlıkların değiştiği bu dönemde satın alma süreci de yeni bir...

Navigasyon Reklamlarında Özel Projeler

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri Son 10 yılda dijital dünyanın hızla yükselişe geçmesi alışkanlıklarımızın da değişmesine neden oldu. Klasiğin ötesindeki yeni mecralar markaların mesajlarını iletmek ve tüketicilerin aklında yer etmek için tercih ettikleri bir yol oldu. Yandex Navigasyon reklam modelleri, mecraların ötesinde bir iletişim ile reklam verenler arasında popüler bir yere...

Navigasyon Reklam Modeli: Custom Category

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri Hızla değişen dünyada markalar hedef kitlelerine ulaşırken klasiğin ötesinde mecraları tercih ederek etkili kampanyalara imza atıyorlar. Tüketicileri ile iletişimlerini koparmadan, zamana uygun şekilde dijital çözümler üretiyorlar. Yandex Navigasyon trafikte geçirilen bu süreyi markaların tüketicilerine ulaşabilmeleri için fırsata dönüştürüyor. Tamamen konum odaklı olan Yandex Navigasyon reklam modelleri,...

Yandex Dijital Billboard Reklamları

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri Geleneksel reklamcılığın dijitalleşmeye ayak uydurduğu bu dönemde markalar farklılaşmak adına mecraların ötesinde bir iletişim tercih ediyor. Reklam verenler rakiplerinin arasından sıyrılmak ve akla gelen ilk marka olmak için tüketicileri ile güvene dayalı bir iletişim hedefliyor. Yandex Navigasyon reklam modelleri ile markalara etkili ve yenilikçi bir iletişim...

Navigasyon Reklam Modeli: Branded Pop-Up Pins

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri Alışkanlıkların değiştiği, seçeneklerin çoğaldığı ve satın alma sürecinin yeni bir boyut kazandığı bu dönemde, markalar klasik reklam modellerinin dışına çıkarak etkili yollar arıyorlar. Dijital kanallar markaların fark yaratmak için tercih ettikleri mecraların başında geliyor. Yandex Navigasyon’un yenilikçi, dijital reklam modellerini kullanan birçok marka hedef kitlesini yolda...

KIA Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, yeni reklam modelini KIA ile birlikte hayata geçirdi. KIA Türkiye'de "Cursor" reklam modelini kullanan ilk marka oldu. Kampanya Süresi : 01 - 31 Ağustos 2018 * Intro screen güncelleme ile beraber gelen navigasyonun yeni eklenen özelliklerini gösteren tanıtım ekranıdır. 2.277.700 kere intro screen* görüntüleme 149.580 tekil kullanıcı cursor'ı KIA...

Türkiye Finans Katılım Bankası Başarı Hikayesi

Türkiye Finans Katılım Bankası, finans sektöründe Yandex Navigasyon’a ilk reklam veren marka oldu. Kampanya Süresi : 10 - 26 Ağustos 2018 Özel Kategori Türkiye Finans Katılım Bankası, Yandex Navigasyon’un Özel Kategori reklam modelini kullandı. Bu reklam modelinde arama ekranında kendine ait bir kategoriye sahip oldu. Yandex Navi kullanıcıları ilgili logoya...