Başarı Hikayeleri

CarrefourSA Başarı Hikayesi

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yandex Navigasyon’un yeni reklam modeli olan Ads on Route’u Türkiye’de ilk defa kullanan marka oldu. Yandex Navigasyon CarrefourSA’ya nasıl başarı getirdi? Detaylar blog sayfamızda. Kampanya Süresi: 24 Mayıs - 10 Haziran 5.547.488 kere reklam görüntüleme 104.665 kere reklama tıklama 12.708 kere rota oluşturma...

MediaMarkt Türkiye Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, Dijital Billboard reklam modeli ile MediaMarkt’a başarı getirdi. Detaylar Yandex Navigasyon Blog’ta. Kampanya Süresi: 20 - 25 Kasım 2018 20-25 Kasım 2018 2.000.000 kere reklam görüntüleme 10.590 kere reklama tıklama %0.53 reklama tıklama oranı Amaç İndirimli alışveriş denince akla gelen Black Friday’in avantajlarını farklı kanallar aracılığı ile geniş...

KIA Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon, yeni reklam modelini KIA ile birlikte hayata geçirdi. KIA Türkiye'de "Cursor" reklam modelini kullanan ilk marka oldu. Kampanya Süresi : 01 - 31 Ağustos 2018 * Intro screen güncelleme ile beraber gelen navigasyonun yeni eklenen özelliklerini gösteren tanıtım ekranıdır. 2.277.700 kere intro screen* görüntüleme 149.580 tekil kullanıcı cursor'ı KIA...

Türkiye Finans Katılım Bankası Başarı Hikayesi

Türkiye Finans Katılım Bankası, finans sektöründe Yandex Navigasyon’a ilk reklam veren marka oldu. Kampanya Süresi : 10 - 26 Ağustos 2018 Özel Kategori Türkiye Finans Katılım Bankası, Yandex Navigasyon’un Özel Kategori reklam modelini kullandı. Bu reklam modelinde arama ekranında kendine ait bir kategoriye sahip oldu. Yandex Navi kullanıcıları ilgili logoya...

Shell Başarı Hikayesi

Shell, Yandex Navigasyon kullanıcılarına trafikteyken markasını hatırlatarak kullanıcıları benzin istasyonlarına yönlendirdi. Shell, Yandex Navigasyon ile gerçeleştirdiği çalışmaları kapsamında “Markalı Pop Up Pinler” ve “Özel Kategori” reklam modellerinden faydalandı. Markalı Pop Up Pinler ile Navi kullanıcıları gittikleri rota üzerinde otomatik olarak haritada ortaya çıkan Shell markalı pinleri gördü. Özel Kategori reklam...

Mercedes Benz Başarı Hikayesi

Mercedes-Benz Finansal Hizmetler otomobil kampanyalarını ve faiz oranlarını Yandex Navigasyon ile tanıttı. Mercedes-Benz, otomobil kampanyalarını ve faiz oranlarını tanıtmak için Yandex Navigasyon’un farklı reklam modellerini Mart 2018 dönemi boyunca kullandı. Özel Kategori ve Markalı Pinler modelleriyle görüntülenme, logo tıklama ve rota oluşturma tarafında Navi’de yüksek oranlar elde etti. Kampanya Süresi...

Avis Türkiye Başarı Hikayesi

Yandex Navigasyon’un “Markalı Sesli Yönlendirme” modeliyle dünyada bir ilke imza atan Avis Türkiye’nin başarı hikayesine göz atmaya ne dersiniz? Kampanya Süresi : 10 Mart 2017 - 11 Şubat 2018 332 milyon defa ‘Avis keyifli yolculuklar diler’ başlangıç sesi duyuldu https://yandexnavigasyon.com.tr/wp-content/uploads/2018/12/avis-rota-olusturuldu.mp3 33 milyon defa ‘Avis mutlu günler diler’ varış sesi duyuldu...

Decathlon Başarı Hikayesi

Pop Up Pin reklam modelini kullanan markalardan biri olan Decathlon'un başarı hikayesi Yandex Navi’de. Kampanya Süresi : 28 Şubat - 09 Mart 2018 7.5 bin pin tıklama ve reklam görüntüleme %2 rotaya dönüştürme oranı Amaç Mağazaya trafik oluşturmak ve marka bilinirliğini artırmak. İzlenen Yol Decathlon, 10 gün boyunca Markalı Pop...

Rexona Türkiye Başarı Hikayesi

Digital Billboard reklam modelini ilk kullanan markalardan biri olan Rexona’nın başarı hikayesi Yandex Navigasyon’da. Kampanya Süresi : 14 - 17 Haziran 2018 3.394.473 reklam görüntüleme 600.851 tekil görüntüleme 11.513 reklama tıklama Amaç #BURUNLARINSELAMETİ hashtag’i ile yeni reklam kampanyasını duyuran Rexona, daha temiz ve daha ferah bir dünya için tüketicilerin Rexona...