Rexona Türkiye Başarı Hikayesi

Digital Billboard reklam modelini ilk kullanan markalardan biri olan Rexona’nın başarı hikayesi Yandex Navigasyon’da.

Kampanya Süresi : 14 - 17 Haziran 2018

3.394.473

reklam görüntüleme

600.851

tekil görüntüleme

11.513

reklama tıklama

Amaç

#BURUNLARINSELAMETİ hashtag’i ile yeni reklam kampanyasını duyuran Rexona, daha temiz ve daha ferah bir dünya için tüketicilerin Rexona ürünlerini kullanmasını tavsiye ediyor. Rexona, Yandex Navigasyon ile gerçekleştirdiği proje kapsamında #BURUNLARINSELAMETİ kampanyası ile kullanıcıları yolda yakalayarak marka hatırlatması yapmayı hedefledi.

İzlenen Yol

Rexona, Ramazan Bayramı tatili için yola çıkan Yandex Navigasyon kullanıcılarını belirli rotalar üzerinde Dijital Billboard (Ghost Pins) reklam modeli ile yakaladı ve markasını hatırlattı.

Rexona, belirlenen güzergahta bulunan kişisel bakım ürünleri satan mağazalardan önce Dijital Billboard’lara yer vererek, satın alma öncesi kullanıcılar ile etkileşim yaratmayı başardı.

Yandex Navigasyon’un sıklıkla tercih edilen reklam modellerinden biri olan “Digital Billboard” (Ghost Pins) ilgili markanın kullanıcılar ile paylaşmak istediği mesajı içeren bir banner çalışmasını Yandex Navi kullanıcıları ile paylaştı. Bu banner üzerinde ilgili marka logosunu, iletmek istediği mesajı ya da mesajını anlatan bir tasarımı kullanıcılar ile paylaşabiliyor. Yandex Navi kullanıcıları gitmek istedikleri yere rota oluşturduktan sonra rota üzerindeyken bu reklamı otomatik olarak görüntüleyebiliyorlar.

Rexona’nın 14-17 Haziran 2018 tarihleri arasında Yandex Navigasyon ile gerçekleştirdiği iş birliği sonucunda hazırlanan reklam toplamda 3.394.473 kez görüntülendi, reklamın tekil görüntülenme sayısı ise 600.851 oldu. Yandex Navigasyon kullanıcıları Rexona’nın mesajını içeren reklama toplamda 11.513 kez tıkladı. Kampanya 3 gün boyunca devam etti.

Hadi sizden bahsedelim