Yandex Dijital Billboard Reklamları

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri

Geleneksel reklamcılığın dijitalleşmeye ayak uydurduğu bu dönemde markalar farklılaşmak adına mecraların ötesinde bir iletişim tercih ediyor. Reklam verenler rakiplerinin arasından sıyrılmak ve akla gelen ilk marka olmak için tüketicileri ile güvene dayalı bir iletişim hedefliyor. Yandex Navigasyon reklam modelleri ile markalara etkili ve yenilikçi bir iletişim sunuyor. Özellikle İstanbul gibi trafiğin ve nüfusun yoğun olduğu şehirlerde insanlar haftada ortalama 12-14 saatlerini yolda geçiriyorlar. Markalar bu zaman aralığında kullanıcılarıyla duygusal bir bağ kurma ve iletişime geçme şansını Navi reklam modelleri ile yakalıyor.

Yandex Dijital Billboard Nedir?

Yandex Navigasyon’un 2018 yılında hayata geçirdiği lokasyondan bağımsız reklam modeli olan Dijital Billboard (Ghost Pins) ile hedeflemek istediğiniz bölgeyi markanızın lokasyonundan bağımsız olarak seçebilir, en etkili noktalarda reklamınızı gösterebilirsiniz. Dijital billboard’ların görünür olması için Navi kullanıcılarının rotasından 50 m – 500 m mesafede bulunması gerekir. Dijital billboard’lara eklenen “Ara” ve “Kaydet” butonları ile Navi kullanıcıları ilgili numarayı arayabilir ya da promosyon kuponunu kaydederek avantajlardan yararlanabilirler.

Yandex Dijital Billboard’lar Nasıl Çalışır?

  • Belirli bir koordinat yerine markanın hedeflemek istediği bölgeler harita üzerinde işaretlenir.
  • Marka pin’i işaretlenen bölgelerin 10 km çevresinde görünür.
  • Marka pin’i dijital billboard şeklinde yerleştirilir.
  • Kullanıcının aldığı aksiyonlar raporlanır.

Yandex Dijital Billboard Reklam Modelinin Başarıları

Yandex Navi’nin yeni reklam modeli olan Dijital Billboard’lar birçok marka tarafından geçtiğimiz sene tercih edildi.

Rexona, Dijital Billboard reklam modelini ilk kullanan marka oldu. Ramazan Bayramı tatili için yola çıkan Yandex Navigasyon kullanıcılarını belirli rotalar üzerinde Dijital Billboard reklam modeli ile yakalayarak markasını hatırlattı ve satın alma öncesi Navi kullanıcıları ile etkileşim yaratmayı başardı. Ayrıca Axa Sigorta, Cornetto ve Bridgestone markaları da aynı reklam modeli ile hiper lokal iletişim kurgulayarak Navi kullanıcılarını yolda yakalamayı başardı.

Reklam modellerimiz hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki form aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.