Markaların reklam iletişimini dönem dönem değil, kesintisiz devam ettirmesine always on denir. Always on stratejiye sahip markaların özellikleri nelerdir, gelin birlikte göz atalım.

1- Akla gelen markaların başında gelirler. Müşterilerin aklına girerek farkındalık yaratan markalar için başarı kaçınılmaz olur.

2- Ürünler sezonluk değilse neden reklamlar sezonluk olsun? Belli süre aralığında yapılan kampanyalar müşterilerin ihtiyaçlarını tamamen karşılamaz. Kısa dönemde satışları artırarak, uzun dönemli bir başarıdan beklenen sonuçları vermez.

3- Müşterilerin ihtiyaçlarına cevap vererek ilgi düzeyini her zaman canlı tutar.

4- Pazar payını büyütür.

Always on kampanyalarda akılda kalmak için arka planda gerçekleşen tutarlı bir farkındalık vardır. Markalar kampanyalarını always on strateji ile yürütürken trafik ve satış sayılarında tutarlı bir ilerleme gösterirler.

Yandex Navigasyon Reklam Modelleri İçin "Always On" Ne Demek?

Markaların kendilerine en uygun modeli seçerek etkili sonuçlar elde ettiği ve alternatif bir mecra olarak kendini konumlandıran Yandex Navigasyon reklam modellerinin kullanımı artmaya devam ediyor.

Always on reklam veren markalar kullanıcıların algısına yerleşerek akla gelen ilk markalar arasında yer alırlar. Çizilen rota ve arama payları ile Yandex Navigasyon’da artış gösterirler.

Yandex Navigasyon reklam modellerinin ortak ve en güçlü özelliği markaların bilinirliğini artırmak oluyor. Bu da always on stratejisinin Navi reklam modellerinde iyi çalıştığını bize gösteriyor. Yandex Navigasyon’da always on ilerleyen markalar, banner içeriklerinde stabil kalmayarak güncel mesaj ve görsellerle müşterilerine dokunarak akılda kalıcı bir marka kimliği yaratırlar.

Yandex Navigasyon örnek başarı hikayelerine göz atmak için buraya tıklayın.

Reklam modellerimiz hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki form aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yandex Navigasyon > Reklam Ver > Reklam Modellerimiz > Yandex Navigasyon’da “Always On” Olmak Neden Önemli?